Menu toggle

Velkommen

Europas største marked for brukte reservedeler.
Vi har 2.457.071 deler for salg nå.

Ofte stilte spørsmål

Velg kategori

Spørsmål om artikkel

Bestille en artikkel

Levering

Min bestilling

Retur

Klage

Spørsmål om artikkel

Hvilken informasjon trenger du når jeg ringer eller skriver om en reservedel?

Når du har funnet delen på nettstedet vårt, trenger vi et ID-nummer for reservedelen. Du finner dette nummeret under produktspesifikasjoner – ID-nr. F.eks. D_1234_123456.

Kan jeg være sikker på at delen passer til min bil?

Hvis delens originalnummer har blitt oppgitt og hvis det er identisk med nummeret på din egen reservedel, kan du som hovedregel være sikker på at den passer til din bil. Hvis du vil være helt sikker, kan du ta kontakt med verkstedet ditt.

Bestille en artikkel

Hvordan betaler jeg for reservedelen?

Du kan enten betale med et kredittkort, eller via Paypal-kontoen din. Beklageligvis er ikke bankoverføringer mulig.

Er det noen fordeler hvis du eier et autorisert verksted?

Ja, det er det. Som en autorisert verkstedeier har du flere fordeler. Ring oss gjerne på 0045 38 74 04 48 for mer informasjon. 

Kan jeg få rabatt?

Nei, dessverre Alle våre priser er faste priser, inklusiv levering og full returrett.

Levering

Kan dere sende til land som ikke er på listen?

Ja, det kan vi. Send en e-post til vår kundeservice på: service@autoparts24.eu. Deretter sender deg et tilbud.

Er det mulig å hente reservedelen på lageret deres?

Beklageligvis kan ikke reservedelen hentes direkte. Våre varelagre befinner seg over hele Europa og reservedelen din sendes av våre distributører direkte til deg.

Hvor raskt kan jeg motta produktet jeg har bestilt?

Våre standard leveringsbetingelser er 2–5 ukedager. For mange av våre reservedeler er det være mulig for deg å velge alternativet ekspress-levering, som betyr at du mottar reservedelen din innen 1–2 ukedager.

Min bestilling

Kan jeg legge til nye varer etter at bestillingen er fullført?

Det er ikke mulig å legge til flere artikler etter at du har fullført og avsluttet en bestilling. Du må derfor opprette en ny bestilling. Vi kan ikke garantere at bestillingene blir sendt sammen, siden vi bruker ulike lagre, leverandører og speditører.

Kan jeg endre adressen etter at jeg har lagt inn en bestilling?

Bestillingen din og forsendelsen av denne vil bli behandlet svært raskt. Det er derfor ikke mulig å endre leveringsadressen etter at bestillingen er foretatt.

Hva er en bestillingsbekreftelse?

Når du har opprettet en bestilling på nettstedet vårt, vil du automatisk motta en e-post fra oss med bestillingsbekreftelsen din. Bestillingsbekreftelsen er kvitteringen din for at bestillingen er fullført.

Kan jeg kansellere bestillingen?

Når kjøpet ditt er bekreftet, er det dessverre ikke mulig å kansellere bestillingen. Alle bestillinger overføres elektronisk til våre leverandører og forsendelsen av varene skjer etter kort tid. Du kan alltid nekte å motta pakken og opprette en retur på www.autoparts24.dk. Du mottar tilbakebetaling – med forsendelseskostnadene trukket fra – når pakken er mottatt og behandlet på lageret.

Retur

Hva gjør jeg hvis jeg vil returnere et produkt jeg har kjøpt?

Hvis du vil returnere et produkt du har kjøpt, må du fremsette et krav på nettstedet vårt via kontoen din. Deretter gjennomgår vi kravet ditt og tar kontakt med deg så snart som mulig.

Klage

Hvilken garanti er det på reservedelen?

Kjøpet ditt er dekket av regler for mangel på samsvar i kjøpsloven, inklusiv reglene for garanti. Hvis du kjøper som privatperson, er garantiperioden alltid 2 år. Hvis du kjøper fra firma, gjelder garantien i 6 måneder. Du kan finne mer informasjon i våre salgs- og leveringsbetingelser.